Isnin, 9 Januari 2012

PEMIMPIN BERSAMA RAKYAT SEMAKIN DAPAT SAMBUTAN

KOTA BHARU - Lebih 150 penduduk menyertai Majlis Sarapan pagi Bersama Pemimpin di pekarangan Rumah Pangsa Jalan Bayam di sini baru-baru ini.

Majlis yang dihadiri Ketua UMNO Bahagian Kota Bharu, Datuk Mohamad Fatmi Che Salleh yang juga Setiausaha Politik kepada Perdana Menteri itu memberi peluang kepada masyarakat setempat untuk menyampaikan pelbagai masalah yang dihadapi.

Ia merupakan salah satu program yang sering dianjurkan oleh UMNO bahagian itu untuk mendengar rintihan dan membantu masyarakat di bawah.

Mohamad Fatmi ketika berucap pada majlis tersebut bagaimanapun berkata, pihaknya hanya mampu mendengar masalah yang dihadapi tetapi tidak berpeluang untuk menyelesaikannya.

"Tanpa mandat yang diberikan melalui kemenangan dalam pilihan raya, masalah itu akan terus dihadapi mereka biarpun kita mencuba sedaya upaya untuk membantu.

"Tanpa persamaan antara Kerajaan Persekutuan dan kerajaan negeri tiada apa yang boleh dilakukan bagi menyelesaikan masalah berkaitan.

"Jika mahu menikmati keselesaan, sewajarnya mereka memberi peluang kepada Barisan Nasional (BN) untuk membantu rakyat negeri ini," ujarnya.

Tambahnya, sebagai pemimpin kecil, beliau akan cuba sedaya upaya untuk membantu penduduk di bandar ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan