Rabu, 25 Januari 2012

PERDANA MENTERI HADIRI MAJLIS MENYAMBUT MENANTU

KOTA BHARU – Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak selesai menghadiri majlis perkahwinan anak sulung Setiausaha Politiknya, Datuk Mohd Fatmi Che Salleh di sini.


Beliau  turut merenjis air mawar kepada dua mempelai  pasangan pengantin Fairuzuan Hamshi, 30, dan Siti Zulaikha Azmi, 28.
Hadir sama  Naib Presiden Umno yang juga Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan Datuk Dr Awang Adek Hussin dan pemimpin Barisan Nasional (BN) yang lain.

Fairuzuan Hamshi, seorang pengarah sebuah syarikat di Petaling Jaya dan isterinya, Siti Zulaikha, seorang pegawai Kementerian Kewangan, memilih Mauritius sebagai destinasi berbulan madu mereka.

Mohd Fatmi, yang juga Ketua Umno Bahagian Kota Bharu berkata kedatangan Perdana Menteri itu sungguh bermakna dan sentiasa dinantikan oleh rakyat, melalui majlis perkahwinan anaknya juga  rakyat secara langsung berpeluang  untuk bertemu dan beramah mesra dengan pemimpin Negara.

“Walaupun Perdana Menteri sangat sibuk , tapi beliau sempat meluangkan masa untuk hadir pada majlis ini dan turut berpeluang bertemu rakyat dari dekat,” katanya.
Dianggarkan majlis perkahwinan ini dihadiri Kira-kira 10,000 tetamu.

Sebelum ini Najib yang tiba pada jam 11.50 pagi tadi sempat beramah mesra dengan rakyat Kelantan di perkarangan Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra dan selamat menepung tawar 15 buah van Skuad Sayang yang akan digunakan oleh Pergerakan Wanita Umno dalam memberi perkhidmatan kepada rakyat di Kelantan. -Detikperubahan.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan