Sabtu, 7 Januari 2012

BONGKAR !!! SIAPA DATO' FATMI SEBENARNYA PART 1 ?

Pasti  ramai yang ingin mengenali siapa sebenarnya calon Barisan Nasional pada PRU 13 nanti di Parlimen Kota Bharu. Ia tidak lain dan tidak bukan seorang insan yang selama ini berkerja keras dalam usaha membantu rakyat yang memerlukan yaitu Dato' Fatmi Che Salleh yang juga merupakan Setiausaha Politik kepada YAB Perdana Menteri Dato' Sri Najib Tun Razak.





Namun begitu mungkin ada yang bertanya, apa sumbangan beliau kepada penduduk di Kota Bharu. Untuk pendedahan bahagian pertama ini sama-sama kita menilainya dan membuat perbezaan beliau dan juga calon yang akan berdepan dengan beliau pada PRU 13 nanti.

Bukanlah tujuan penulis untuk memperbesarkan apa yang telah beliau buat untuk rakyat dan mengecilkan lawan beliau, tetapi lebih kepada untuk mengenali beliau dan andalah yang akan membuat penilaian mengenainya.

"Memberi seseorang itu peluang adalah satu kemuliaan berbanding dengan sebaliknya."

7 ulasan:

  1. Kalu Fatmi jadi wakil rakyat mudah kita penduduk KB.Lo ni pun rama doh hok dok gi minta tolong ngan dio.Wakil Rakyat lo ni tak tahu mano pejabat dio.Baik Parlimen mau pun DUN.Muak dok dibuat nyo.Kita beralih la ko Fatmi pulak.Ambo raso mudah benar nak berbicara ngan dio.Undilah Fatmi.

    BalasPadam
  2. Ore kelate ni dia buke soal fatmi ko,sapo ko....tapi dio kiro parti isle.PAS berjuang utk iele.PAS kata dia berjuang utk isle.2 la nya sokong oleh ore kelate.letak la sapo pun...asa parti PAS kiro Isle la 2.Tak cayo nati tengok PRU13 nanti.PAS tak kan kaloh di kelate.Wakil Rakyat Tanjung Mas lo ni.....gapo sangat?Tapi gak nya undi situ la.Spatutnya ore tak sokong dio...tinop lgi...mugo dulu fatwa tok guru tino tak leh jdi ketua...dio ubah fatwa.mene jugak.Bgi ambo....jange harap PAS nok dikalahkan d Kelate.wasalam.

    BalasPadam
  3. setakat lagi nih jah biodata dan track rekod? profesional track record lagumano? apa sumbangan profesional? baik PAS baik UMNO tok maju jugok Kelate.

    BalasPadam
  4. Kawe kijo dgn sepupu Dato'..sepupu Dato' bagus, Daato' lagila bgus...undila demi maso depe ore KB ...kawe mujo ngundi Ganu...kalu dok, kawe kelik ngundi klate doh...Allahhuakabar!

    BalasPadam
  5. Ni kawe nok tamboh, Dato' ni mudoh mesro, lagu nila baru kito pggil wakil rkyat GUUUU....

    BalasPadam
  6. asal nama amno, anak beranak israel belako....jenih perangai hudoh, jahat..

    BalasPadam
  7. Aslmkm semuo...ambo kenal Dato Fahmi, maso ambo kechik dulu sokmo dok tengok dio nga siang saing dio main tennis kat mess polis...dio kalu ambo masih ingat paka kheto ford telstar dark blue...orang baik, judah bahasa....tapi gak oleh kerana dio dok bawoh dacing hokmtu tawa sikit...tapi gakmtengok lah kagu majo....insyaallah kalau niat baik allah akan bantu....aslmkm...

    BalasPadam