Selasa, 28 Februari 2012

AMANAT KHAS DAN PENGUMUMAN PM UNTUK WARGA KOTA BHARU JUMAAT INI

Bersama  kita memanjat kesyukuran kepada Allah Taala diatas kesempurnaan kurniannya seorang pemimpin besar negara yang "Mudah Baso dan senang kiro" yaitu seorang Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak.

Disamping seluruh rakyat di negara kita merasa syukur, tibalah masanya bagi penduduk Kota Bharu pula yang ingin melahirkan rasa terima kasih terhadap PM seterusnya tidak melepaskan peluang yang sangat sukar ini untuk melihat secara dekat dan beramah mesra bersamanya.


Seorang Perdana Menteri yang disifatkan sebagai 'Hero Rakyat' ini sebenarnya telah banyak menjuarai segala kebajikkan kepada rakyat, melalui usaha 'Transformasi Minda Memeta Wawasan Melaksana Amanah' yang diperkenalkan beliau telah banyak mengubah taraf hidup rakyat serta menyediakan kemudahan dan bantuan yang sempurna tanpa mengira bangsa. Sebahagian buktinya sila rujuk diSINI.

Apapun warga Kota Bharu tidak sekali-kali melupakan orang yang telah bersusah payah dan bertungkus lumus membawa Perdana Menteri untuk menjenguk rakyat di Kota Bharu ini bagi membawa satu perubahan kepada seluruh masyarakat disini, beliau tidak lain dan tidak bukan ialah Datuk Fatmi Che Salleh yang juga merangkap Setiausaha Politik kepada YAB Perdana Menteri.

Alangkah bangganya warga Kota Bharu sekiranya mempunyai pemimpin atau wakil  yang sangat rapat dengan Perdana Menteri, ini sekaligus perhatian yang khusus dapat diberikan kepada penduduk di Kota Bharu dan pasti manfaatnya dapat dirasai oleh keseluruhan penduduk di dalam negeri Kelantan Darul Naim.

Apa yang difahamkan kehadiran Perdana Menteri di Kota Bharu ini dibuat pada saat-saat terakhir hasil dari kesungguhan Datuk Fatmi agar Perdana Menteri sendiri yang mengumumkan dari apa yang dirancangkan oleh beliau selama ini dalam usaha meningkatkan taraf hidup sosio ekonomi, pembangunan dan juga pusat perkembangan Islam yang berstatus antarabangsa di daerah Kota Bharu ini.

Melihat kesungguhan Datuk Fatmi dalam usaha membantu rakyat, dikatakan Perdana Menteri telah bersetuju untuk tidak menghampakan harapannya dan Harapan seluruh penduduk di Kota Bharu khasnya bagi bersama-sama dalam Majlis Penyerahan Resolusi Konvensyen Profesional Kelantan.

Pada Majlis tersebut, Perdana Menteri juga akan membuat kejutan kepada rakyat Kelantan dan Warga Kota Bharu khasnya dengan pengumuman bermanfaat kepada rakyat dan pasti ianya dinanti dan sudah diimpikan oleh seluruh rakyat sebelum ini. Pengumuman tersebut yang akan terlaksana juga bakal menjadikan Kota Bharu sebuah bandar berkonsep Islamik yang sebenar dan termaju lantas mengubah lanskap kehidupan seluruh rakyat.

Itulah tanda terima kasih tidak terhingga seorang Perdana Menteri kepada warga di Kota Bharu hasil dari peranan Datuk Fatmi seorang pemimpin yang sentiasa mengambil berat permasalahan rakyat. Kepercayaan rakyat kepada Datuk Fatmi tidak dikecewakan, ianya dibawa dan  diterjemahkan kepada Perdana Menteri untuk direalisasikan harapan tersebut.

Sebagai menghargai sumbangan yang telah diberikan oleh Kerajaan kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak dan tanda terima kasih kita  rakyat Kelantan dan penduduk di Kota Bharu khasnya, anda dijemput datang beramai-ramai untuk memberi sokongan dari apa yang akan dilaksanakan dan akan disumbangkan kepada kita semua.

Orang berbudi, kita berbahasa, orang memberi kita menerima, setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan terima kasih kepada YAB Perdana Menteri Malaysia yang sudi membawa arus perubahan di bandar Kota Bharu ini. Terima kasih juga didahulukan kepada seluruh warga Kota Bharu dengan kehadiran di Majlis ini nanti supaya kesungguhan kita untuk mengubah nasib hidup menambahkan lagi semangat juang Pemimpin kita Datuk Fatmi Che Salleh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan